Inloggen
Winkelmandje

Service

Voor vragen bel onze klantenservice:

Voor advies, productinformatie of de status van uw bestelling kunt u ons bellen.

Onze klantenservice is te bereiken van:
ma t/m vr: 09.00-22.00 uur
za 10.00-17.00 uur
zo 12.00-17.00 uur

Openingstijden tijdens de feestdagen:

25 en 26 December: Gesloten
1 Januari: Gesloten
27 April: Gesloten 

------------------------------------------------------

Telefoonnummer Klantenservice:
Tel: +31 (0)74-3491579 
Email: klantenservice@sporttrader.nl
------------------------------------------------------

Magazijn:
Ons distributiecentrum 5000m2 (voor leveranciers)
Twekkelerweg 263 
7553 LZ Hengelo ov 
Nederland

Overige gegevens:
BIC/Swift: INGBNL2A
Iban: NL 30 INGB 066 236 4368
K.v.K : 50083899
BTW nummer: NL822730352B02 


Verzenden

Als u bij ons producten op maandag tot en met donderdag voor 22.00 bestelt, of vrijdag voor 17:00, heeft u uw bestelling morgen in huis! Dit betekent dat u nu ook uw bestelling op zaterdag kan ontvangen! Wij versturen bestellingen van meer dan 22,50 euro zonder verzendkosten. Voor kleinere bestellingen brengen wij 3,99 euro kosten in rekening. 

Wij houden u op de hoogte wanneer uw bestelling wordt verzonden. Pakketten worden voorzien van een track&trace nummer die wij u per e-mail toesturen. Op de dag van levering kunt u contact opnemen met onze klantenservice voor een tijdsindicatie. U hoeft dus niet de hele dag thuis te blijven. Aan de gegeven tijdsindicatie kunnen geen rechten ontleend worden. U kunt bellen voor een tijdsindicatie vanaf 09:30 op telefoonnummer 074 - 349 15 79. Levering is alleen mogelijk op werkdagen. 

De chauffeur van het transportbedrijf levert op de begane grond.
 

Betalen

iDEAL
Op onze website hebt u de keuze om via internetbankieren te betalen. iDEAL is een veilige betaalmethode die wij aanbieden. Het grote voordeel is ook dat uw betaling direct bij ons bekend is en wij snel kunnen leveren. Betalen met iDEAL is gratis.

Credit Card
Betalen met Credit Card is mogelijk via een beveiligde omgeving. Deze omgeving wordt door Saferpay ondersteunt voor een veilige en correcte verwerking van uw betaling.

Overschrijving per bank
Nadat uw bestelling is ontvangen krijgt u van ons een bevestiging per e-mail. In deze orderbevestiging staan de bankgegevens en totaalbedrag welke u kunt overmaken. Wanneer uw bestelling gedaan is gaan wij uw pakket klaarmaken voor verzending. Na betaling zullen wij uw pakket verzenden.

Rembours - Contant betalen aan chauffeur bij bezorging
Let op dat u bij deze vorm van betalen wel gepast betaald aan de persoon die uw bestelling komt leveren.
Betalen onder Rembours kost 10,50 euro, naast de mogelijke verzendkosten.

Betalen bij afhalen in onze winkels
Kiest u voor de verzendoptie afhalen in 1 van onze winkels dan kunt u kiezen om uw bestelling contant of met pin af te rekenen.

AfterPay – Digitale Factuur
AfterPay voert voor Fitwinkel.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat u een digitale factuur van AfterPay via e-mail ontvangt om het gekochte product(en) te betalen. U kunt bij Fitwinkel.nl betalen met een digitale factuur tot een bedrag van € 750.Ter goedkeuring van uw verzoek om te betalen met digitale factuur voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacy beleid zoals omschreven in haar privacy statement. Mocht onverhoopt uw verzoek tot betaling met acceptgiro niet geautoriseerd worden, dan kunt u natuurlijk het aan te kopen product betalen met een andere betaalmethode. U kunt bij vragen altijd contact met AfterPay opnemen. Voor meer informatie verwijzen wij u naar het consumentendeel van de AfterPay website.


Retourneren / afkoelingsperiode

U heeft een afkoelingsperiode van 14 dagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product. Het product kan alleen ongebruikt en,  indien mogelijk, in originele verpakking geretourneerd worden.
Voor het retourneren van de bestelling zijn de retourkosten voor uw rekening.
Wij zullen het bedrag binnen 14 dagen crediteren.
Tevens kunt u gebruik maken van het modelformulier.

De ondernemer vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Tenzij de ondernemer aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. De ondernemer gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument.


Klachtenafhandeling

Wij streven ernaar om u optimaal koopgemak te bieden. Onze site en onze Klantenservice zijn erop gericht u zo goed mogelijk van dienst te zijn bij het winkelen. Heeft u suggesties, klachten of vragen over onze producten of service dan kunt u ons bereiken via 074-3491579. We zijn telefonisch bereikbaar van ma t/m vr tot 22:00 en op zaterdag tot 17:00. Wenst u een mail te zenden dan kunt u die sturen naar service@sporttrader.nl.

Uiteraard heeft u bij alle door ons geleverde producten recht op garantie. De duur van de garantie staat vermeld bij elk product op onze website en is te allen tijde minimaal 1 jaar. Bijna alle fabrikanten/leveranciers leveren garantie aan huis. Mocht er in dat geval onverhoopt iets defect gaan aan het door u gekochte product, dan kunt u aanspraak maken op reparatie van uw product. Wij verzorgen het verdere reparatie traject of leveren u ondersteuning bij een reparatie verzoek. Als uw fabrikant/leverancier alleen fabrieksgarantie levert, zoals bijvoorbeeld bij Dunlop/DKN, dan dient u uw product in verband met garantie retour te zenden. U zult dit zelf moeten regelen. Om te weten voor welke garantie uw product in aanmerking komt kunt u ons tijdens kantooruren bereiken via 074-3491579.

Afhankelijk van de kwestie die speelt zullen wij u binnen 5 werkdagen uitsluiting geven over de nadere te volgen procedure. Deze periode is nodig om intern uw klacht op ontvankelijkheid na te gaan. Met betrekking tot uw klachten kunnen wij nader aangeven:
• Iedere klacht nemen wij serieus
• Uw klacht wordt vertrouwelijk behandeld
• Op grond van uw klacht (mits terecht) wordt actie ondernomen 
• U ontvangt binnen 5 werkdagen na ontvangst van uw klacht uitsluiting over de te nadere procedure

Worden er kosten in rekening gebracht bij garantie of annulering?
Indien uw product nog niet door ons is verzonden en u wilt uw bestelling annuleren worden geen kosten in rekening gebracht. Indien verzending al heeft plaatsgevonden dan kunt u de bestelling weigeren en worden alleen de verzendkosten in rekening gebracht. Zowel bij annulering na ontvangst als bij fabrieksgarantie dient u er zelf zorg voor te dragen dat de bestelling bij ons retour komt.

69

Aanmelden nieuwsbrief

Fitwinkel - SubFooter - Kettler
Fitwinkel - SubFooter - Gymstick
Fitwinkel - SubFooter - Lifefitness
Fitwinkel - SubFooter - Proform
Fitwinkel - SubFooter - NordicTrack
Fitwinkel - SubFooter - Tunturi
Fitwinkel - SubFooter - Flow Fitness
Fitwinkel - SubFooter - Finnlo
© 2017 Fitnessmerken B.V. Alle rechten voorbehouden

Beoordeling 9.3 gebaseerd op 52 individuele klant beoordelingen op Trustpilot

Fitwinkel - CopyFooter - iDeal
Fitwinkel - CopyFooter - Mistercashe
Fitwinkel - CopyFooter - Visa
Fitwinkel - CopyFooter - Mastercard
Fitwinkel - CopyFooter - Paypal
Fitwinkel - Copyfooter - AfterPay

Welkom, inloggen

Winkelmandje

Filter